2022. július 3.
Vagheggi, az olasz életérzés már polcról is

Vagheggi, az olasz életérzés már polcról is

Az online tér és kozmetikák után már egy gyönyörű üzletben is elérhetőek az olasz fitokozmetikai cég termékei.

A Vagheggi Kft-nek mára már több mint 800 kozmetikai/szépségipari szakember partnere van, Vagheggi Beauty specialistáit/kozmetikus partnereit folyamatosan képzi és webáruházában a már jól ismert Vagheggi fitokozmetikumok széles skáláját évről-évre a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelő hatóanyagokat és technológiákat alkalmazó új termékekkel bővíti. A cég fejlődése újabb mérföldkőhöz érkezett, az első üzlete megnyitásához, mely egyben kozmetikusaik képzéséhez egy ultramodern oktatóközpontot is magában foglal, hogy egyre innovatívabb képzéseket biztosíthasson számukra. A hivatalos megnyitón ismertette az olasz anyavállalat vezetősége a 2022-es fenntarthatósági terveket és ekkor került sor az új Vagheggi márkanagykövetek bemutatására is.

 

Az olasz Vagheggi SpA. fitokozmetikai cég 100%-ban Olaszországban gyártott fitokozmetikai termékeket forgalmaz, 42 országban van jelen világszerte. Magyarországi leányvállalata, mely az első és máig egyetlen, 2013-as megalapítása óta rengeteg fejlődésen ment keresztül. A Vagheggi Kft. lakossági vásárlói köre is töretlenül növekszik, akik termékeiket elsősorban kezelések formájában a Vagheggi kozmetikusoknál ismerték meg és az ő közreműködésükkel vagy a webáruházban vásárolhatták meg. Ezt kiegészítve érkezett el a vállalat egy újabb fejlődési szinthez, az olaszországi referenciaüzlet megnyitásának második évfordulójára időzítve az első üzlet és oktatóközpont megnyitásához.

 

Új szint a márka életében
A Budapest kiemelt pontján, a Dózsa György út – Váci út találkozásánál található Green Court Office épületének aljában kialakított modern, 300 m2-es tágas, világos, gyönyörű környezet lehetőséget teremt a lakossági vásárlók számára, hogy közelebbről ismerkedhessenek meg a termékekkel, sminkekkel és szakképzett munkatársak adnak tanácsokat arról, hogy mely terméket válasszák bőrük ápolásához. Az üzlet az anyavállalat központi referencia szalonjának mintájára lett berendezve, a természetes eredetű összetevőkből készült fitokozmetikai termékpaletta mellett az olasz kultúrát a berendezések is tükrözik. A padlóvázák, lámpák és asztalok mind a Vagheggi hazájából, Olaszországból származó egyedi olasz kerámiákból készültek és venetoi olasz kézműves mesterek keze munkáját dicsérik. De emellett olyan érdekes, muzeális eszközök is megtalálhatók az üzletben, melyek a Vagheggi gyárból származnak és a gyártás kezdeteire emlékeztetnek.

 

A kialakításnál emellett a vállalat nagy hangsúlyt fektetett arra is, hogy Vagheggi Beauty specialistáik, kozmetikus partnereik olyan környezetben tanulhassanak, ahol ultramodern eszközök segítik fejlődésüket. Az oktatóközpontban az oktatóteremben és kezelőszobákban is Nilo Beauty kozmetikai ágyak lettek elhelyezve, melyeket kifejezetten úgy választottak ki, hogy egyaránt alkalmasak legyenek testkezelésekhez és sminkelésekhez is. Így könnyen sajátíthatják el a megfelelő technikákat, melyeket utána saját kozmetikájukban is alkalmazhatnak majd. A vállalat a professzionális kozmetikai berendezések egyedüli forgalmazójává is vált Magyarországon.

 

Valeria Cavalcante, a Vagheggi SpA. ügyvezetője ismertette, hogy a Vagheggi fenntarthatósági törekvései 2022-re:

1.       Megszüntetni a felesleget

2.       Fontos szerepet szánni az újrahasznosításnak

3.       Javítani a termelési folyamatokat

4.       Megvizsgálni az újratölthető csomagolások kivitelezhetőségének lehetőségét

5.       A márkaarculatban és kommunikációban is hangsúlyozni a fenntarthatóságot

 

Tovább folytatódik a márkanagyköveti program
A hivatalos megnyitón mutatta be a Vagheggi Kft. új, a 2022-es évre választott Vagheggi márkanagyköveteit is, akiknek feladata, hogy motiválják a már partner kozmetikusokat a fejlődésre és a Beauty Specialista oklevél megszerzésére, valamint növeljék a márka általános ismertségét. Horváth Julianna az otthoni bőrápolás, Páll Rita a professzionális bőrápolás, Tege Mariann pedig a phytomake-up márkanagyköveteként kezdte meg egy éves munkáját.

Megosztás

Visszatér a Nautica Magyarországra

Hello Trend

Visszatér a Nautica Magyarországra

  • 2022.05.24

Az amerikai márka a tengeri stílus, a vitorlázás és a vízi sportok szerelmeseit célozza meg, fő törekvése, hogy a vízparti viseletet stílusossá tegye és sportos eleganciával töltse fel.